Webery
Workflow Chatbot

A Webery legújabb munkafolyamat vezérlő és támogató rendszere a KKV szektor számára.

Termék összegző leírása

A cégek óriási mennyiségű tudást halmoznak fel működésük során. Ez a tudás vonatkozhat üzleti, termelési, minőségellenőrzési, oktatási és számos más folyamatra. Sokszor dokumentumok mélyén, nehezen kereshető adatbázisokban találhatók meg ezek az információk. Rosszabb esetben csak a vezetők vagy a rangidős kollégák fejében.

A mai, felgyorsult folyamatok mellett nincs elég idő a kollégák oktatására, a működésben történő változások gyors bevezetésére. A WWC a mindenki zsebében ott lévő mobiltelefonok chat alkalmazásait használja az ismeretek átadására, folyamatok menedzselésére. Nincs szükség újabb platform telepítésére, nincs szükség komplett oktatásra egy-egy új kolléga felvételénél vagy pl. új minőségellenőrzési folyamat bevezetésénél. A chatbot alapú rendszer kérdés-felelet formájában vezeti végig a felhasználót a folyamatokon, interaktív módon. A rendszer alkalmazó cégek megnyithatják a felületet külső felhasználók számára is, így ügyfeleik kezelése is gyorsabbá, automatikussá válhat számos területen.

Webery Workflow Chatbot
technikai bemutatása

A Webery Workflow Chatbot termék alapját az open-source Botpress Stack rendszer biztosítja, mely a stabil, biztonságos működés mellett a kiegészítő modulok széles tárházát is biztosítja számunkra új rendszerek készítéséhez és üzemeltetéséhez.

A rendszer két fő elemből tevődik össze:

a folyamatokat és funkciókat használó felhasználók által elért chatbot alapú frontend felületből, valamint

A rendszer két fő elemből tevődik össze:

a folyamatok konfigurálását és monitorozását lehetővé tevő admin oldali backend rendszerből.

Webery Workflow Chatbot főbb funkciói

Adatbekérő és tároló modul

Automatizált folyamat vezérlést megvalósító modul

Folyamatokhoz és eseményekhez kapcsolt feladat indító és ütemező modul

Adatfeldolgozó és kimutatás kezelő modul

Monitorozó modul

Magyarázat Leírás Alap csomag Profi csomag Max csomag
Felhasználónkénti egyszeri ár 200 000 Ft + Áfa 200 000 Ft + Áfa 200 000 Ft + Áfa
Felhasználónkénti havidíj 5 900 Ft + Áfa 7 900 Ft + Áfa 9 900 Ft + Áfa
Maximum felhasználók száma 1-10 fő 11-50 fő Korlátlan felhasználó
Alap modul

Folyamatok létrehozása, lépések meghatározása, prioritások kialakítása, alapvető interakciók (kérdés-felelet) meghatározása a folyamatok során.

Felhasználói menedzsment modul

Felhasználók hozzáadása, szerkesztése és törlése.

Egyszerű felhasználóazonosítás modul

Nincs szükség bejelentkezésre, a rendszer a felhasználót az eszköze alapján azonosítja.

Munkacsoportok, szerepkörök kialakítása modul

Felhasználói csoportok és szerepkörök kialakítása besorolási, rendszerezési és jogosultságkezelési céllal.

Jogosultságkezelés modul

Strukturált jogosultságkezelés és tartalomvédelem a megfelelő hozzáférések kialakításához. Meghatározható, hogy mely felhasználók milyen funkciókat használhatnak, valamint a tartalmak hozzáférése is jogosultsági szinthez köthető.

Vizuális folyamat modul

Folyamatleltár, folyamattérkép készítése.

Feladatok modul

Feladatok hozhatók létre, amihez előre definiált folyamatok kapcsolhatók. A feladatok kioszthatók más felhasználóknak.

Időzítő modul

Lehetővé teszi, hogy a folyamatok és feladatok adott időben fussanak le. Az időzítés mellett a félbeszakadt vagy nem elkezdett folyamatok és feladatok esetén megadható az emlékeztetéso időpontja, gyakorisága is.

Akció modul

Lehetővé teszi, hogy a folyamatok, feladatok ne időzítés alapján jelenjenek meg, hanem bizonyos események - pl. egy másik folyamat befejezésekor - hatására.

Napló modul

A felhasználók adatokkal is elláthatják a rendszert a működés során, amit a rendszer folyamatosan naplóz és később más szolgáltatások számára hozzáférhető formában tárol.

Integráció modul

A rendszer külső rendszerek felé adatokat szolgáltat, illetve adatokat fogad saját API-n keresztül.

Külső felhasználó modul

Lehetőség nyílik külső felhasználók bevonására a rendszerbe. Ez megnyitja az utat bizonyos esetekben az ügyfelek automatikus kezelésére, kiszolgálására.

Online fizetési modul külső felhasználókhoz

A rendszer lehetővé teszi, hogy bizonyos termékeket, szolgáltatásokat a külső felhasználók chatelés közben megrendeljenek és kifizessenek.

Viber modul

Működés a Viber alkalmazáson keresztül.

Facebook Messenger modul

Működés a Facebook Messenger alkalmazáson keresztül.

WhatsApp modul

Működés a WhatsApp alkalmazáson keresztül.

E-mail modul

Működés klasszikus email küldésen keresztül.

Elemzési modul

Működés a Facebook Messenger alkalmazáson keresztül.

Elektronikus kézikönyv

A rendszer kezelésének módja, a funkciók és használatuk részletes leírása.

Képzés

A kézikönyv mindenre választ ad, de a leggyorsabb bevezetést képzéssel biztosítjuk legfeljebb 3 felhasználó erejéig

Platformfüggetlen elérés

A működés teljes egészében webes alapú, a megjelenés a használt eszköz méretéhez idomul. Ennek köszönhetően bármikor és bármilyen eszközről elérhető és kezelhető a rendszer.

Hibabejelentés modul

Amennyiben hibát talál a rendszerben, akkor azonnal jelentheti, hogy a leghamarabb megoldás születhessen a problémára.

Prioritásos támogatás

Támogatás igény esetén prioritást élvez a kérdése vagy kérése, hogy a lehető leggyorsabban megoldódjon a problémája.

Cégünk a
Modern Vállalkozások Programja
minősített szállítója