Webery
Workflow Chatbot
A Webery legújabb munkafolyamat-vezérlő és támogató rendszere a KKV szektor számára.
Termék összegző leírása
A cégek óriási mennyiségű tudást halmoznak fel működésük során. Ez a tudás vonatkozhat üzleti, termelési, minőségellenőrzési, oktatási és számos más folyamatra. Sokszor dokumentumok mélyén, nehezen kereshető adatbázisokban találhatók meg ezek az információk. Rosszabb esetben csak a vezetők vagy a rangidős kollégák fejében.
A mai, felgyorsult folyamatok mellett nincs elég idő a kollégák oktatására, a működésben történő változások gyors bevezetésére. A WWC a mindenki zsebében ott lévő mobiltelefonok chat alkalmazásait használja az ismeretek átadására, folyamatok menedzselésére. Nincs szükség újabb platform telepítésére, nincs szükség komplett oktatásra egy-egy új kolléga felvételénél vagy pl. új minőségellenőrzési folyamat bevezetésénél. A chatbot alapú rendszer kérdés-felelet formájában vezeti végig a felhasználót a folyamatokon, interaktív módon. A rendszer alkalmazó cégek megnyithatják a felületet külső felhasználók számára is, így ügyfeleik kezelése is gyorsabbá, automatikussá válhat számos területen.
Webery Workflow Chatbot
technikai bemutatása
A Webery Workflow Chatbot termék alapját az open-source Botpress Stack rendszer biztosítja, mely a stabil, biztonságos működés mellett a kiegészítő modulok széles tárházát is biztosítja számunkra új rendszerek készítéséhez és üzemeltetéséhez.
A rendszer két fő elemből tevődik össze:
a folyamatokat és funkciókat használó felhasználók által elért chatbot alapú frontend felületből, valamint
A rendszer két fő elemből tevődik össze:
a folyamatok konfigurálását és monitorozását lehetővé tevő admin oldali backend rendszerből.
Webery Workflow Chatbot főbb funkciói
Adatbekérő és tároló modul
Automatizált folyamat vezérlést megvalósító modul
Folyamatokhoz és eseményekhez kapcsolt feladat indító és ütemező modul
Adatfeldolgozó és kimutatás kezelő modul
Monitorozó modul
Magyarázat | Leírás | Alap csomag | Profi csomag | Max csomag |
---|---|---|---|---|
Felhasználónkénti egyszeri ár | 200 000 Ft + Áfa | 200 000 Ft + Áfa | 200 000 Ft + Áfa | |
Felhasználónkénti havidíj | 5 900 Ft + Áfa | 7 900 Ft + Áfa | 9 900 Ft + Áfa | |
Maximum felhasználók száma | 1-10 fő | 11-50 fő | Korlátlan felhasználó | |
Alap modul |
Folyamatok létrehozása, lépések meghatározása, prioritások kialakítása, alapvető interakciók (kérdés-felelet) meghatározása a folyamatok során. |
|
|
|
Felhasználói menedzsment modul |
Felhasználók hozzáadása, szerkesztése és törlése. |
|
|
|
Egyszerű felhasználóazonosítás modul |
Nincs szükség bejelentkezésre, a rendszer a felhasználót az eszköze alapján azonosítja. |
|
|
|
Munkacsoportok, szerepkörök kialakítása modul |
Felhasználói csoportok és szerepkörök kialakítása besorolási, rendszerezési és jogosultságkezelési céllal. |
|
|
|
Jogosultságkezelés modul |
Strukturált jogosultságkezelés és tartalomvédelem a megfelelő hozzáférések kialakításához. Meghatározható, hogy mely felhasználók milyen funkciókat használhatnak, valamint a tartalmak hozzáférése is jogosultsági szinthez köthető. |
|
|
|
Vizuális folyamat modul |
Folyamatleltár, folyamattérkép készítése. |
|
|
|
Feladatok modul |
Feladatok hozhatók létre, amihez előre definiált folyamatok kapcsolhatók. A feladatok kioszthatók más felhasználóknak. |
|
|
|
Időzítő modul |
Lehetővé teszi, hogy a folyamatok és feladatok adott időben fussanak le. Az időzítés mellett a félbeszakadt vagy nem elkezdett folyamatok és feladatok esetén megadható az emlékeztetéso időpontja, gyakorisága is. |
|
|
|
Akció modul |
Lehetővé teszi, hogy a folyamatok, feladatok ne időzítés alapján jelenjenek meg, hanem bizonyos események - pl. egy másik folyamat befejezésekor - hatására. |
|
|
|
Napló modul |
A felhasználók adatokkal is elláthatják a rendszert a működés során, amit a rendszer folyamatosan naplóz és később más szolgáltatások számára hozzáférhető formában tárol. |
|
|
|
Integráció modul |
A rendszer külső rendszerek felé adatokat szolgáltat, illetve adatokat fogad saját API-n keresztül. |
|
|
|
Külső felhasználó modul |
Lehetőség nyílik külső felhasználók bevonására a rendszerbe. Ez megnyitja az utat bizonyos esetekben az ügyfelek automatikus kezelésére, kiszolgálására. |
|
|
|
Online fizetési modul külső felhasználókhoz |
A rendszer lehetővé teszi, hogy bizonyos termékeket, szolgáltatásokat a külső felhasználók chatelés közben megrendeljenek és kifizessenek. |
|
|
|
Viber modul |
Működés a Viber alkalmazáson keresztül. |
|
|
|
Facebook Messenger modul |
Működés a Facebook Messenger alkalmazáson keresztül. |
|
|
|
WhatsApp modul |
Működés a WhatsApp alkalmazáson keresztül. |
|
|
|
E-mail modul |
Működés klasszikus email küldésen keresztül. |
|
|
|
Elemzési modul |
Működés a Facebook Messenger alkalmazáson keresztül. |
|
|
|
Elektronikus kézikönyv |
A rendszer kezelésének módja, a funkciók és használatuk részletes leírása. |
|
|
|
Képzés |
A kézikönyv mindenre választ ad, de a leggyorsabb bevezetést képzéssel biztosítjuk legfeljebb 3 felhasználó erejéig |
|
|
|
Platformfüggetlen elérés |
A működés teljes egészében webes alapú, a megjelenés a használt eszköz méretéhez idomul. Ennek köszönhetően bármikor és bármilyen eszközről elérhető és kezelhető a rendszer. |
|
|
|
Hibabejelentés modul |
Amennyiben hibát talál a rendszerben, akkor azonnal jelentheti, hogy a leghamarabb megoldás születhessen a problémára. |
|
|
|
Prioritásos támogatás |
Támogatás igény esetén prioritást élvez a kérdése vagy kérése, hogy a lehető leggyorsabban megoldódjon a problémája. |
|
|
|