Webery
Workflow Chatbot

A Webery legújabb munkafolyamat-vezérlő és támogató rendszere a KKV szektor számára.

alt=””
alt=””
alt=””
Irodai környezetben, laptopon dolgozó nők, a laptop mellett egy csésze kávé és könyvek.

Termék összegző leírása

A cégek óriási mennyiségű tudást halmoznak fel működésük során. Ez a tudás vonatkozhat üzleti, termelési, minőségellenőrzési, oktatási és számos más folyamatra. Sokszor dokumentumok mélyén, nehezen kereshető adatbázisokban találhatók meg ezek az információk. Rosszabb esetben csak a vezetők vagy a rangidős kollégák fejében.

A mai, felgyorsult folyamatok mellett nincs elég idő a kollégák oktatására, a működésben történő változások gyors bevezetésére. A WWC a mindenki zsebében ott lévő mobiltelefonok chat alkalmazásait használja az ismeretek átadására, folyamatok menedzselésére. Nincs szükség újabb platform telepítésére, nincs szükség komplett oktatásra egy-egy új kolléga felvételénél vagy pl. új minőségellenőrzési folyamat bevezetésénél. A chatbot alapú rendszer kérdés-felelet formájában vezeti végig a felhasználót a folyamatokon, interaktív módon. A rendszer alkalmazó cégek megnyithatják a felületet külső felhasználók számára is, így ügyfeleik kezelése is gyorsabbá, automatikussá válhat számos területen.

Webery Workflow Chatbot
technikai bemutatása

A Webery Workflow Chatbot termék alapját az open-source Botpress Stack rendszer biztosítja, mely a stabil, biztonságos működés mellett a kiegészítő modulok széles tárházát is biztosítja számunkra új rendszerek készítéséhez és üzemeltetéséhez.

A rendszer két fő elemből tevődik össze:
alt=””

a folyamatokat és funkciókat használó felhasználók által elért chatbot alapú frontend felületből, valamint

A rendszer két fő elemből tevődik össze:
alt=””

a folyamatok konfigurálását és monitorozását lehetővé tevő admin oldali backend rendszerből.

Webery Workflow Chatbot főbb funkciói

alt=””

Adatbekérő és tároló modul

alt=””

Automatizált folyamat vezérlést megvalósító modul

alt=””

Folyamatokhoz és eseményekhez kapcsolt feladat indító és ütemező modul

alt=””

Adatfeldolgozó és kimutatás kezelő modul

alt=””

Monitorozó modul

Magyarázat Leírás Alap csomag Profi csomag Max csomag
Felhasználónkénti egyszeri ár 200 000 Ft + Áfa 200 000 Ft + Áfa 200 000 Ft + Áfa
Felhasználónkénti havidíj 5 900 Ft + Áfa 7 900 Ft + Áfa 9 900 Ft + Áfa
Maximum felhasználók száma 1-10 fő 11-50 fő Korlátlan felhasználó
Alap modul

Folyamatok létrehozása, lépések meghatározása, prioritások kialakítása, alapvető interakciók (kérdés-felelet) meghatározása a folyamatok során.

Felhasználói menedzsment modul

Felhasználók hozzáadása, szerkesztése és törlése.

Egyszerű felhasználóazonosítás modul

Nincs szükség bejelentkezésre, a rendszer a felhasználót az eszköze alapján azonosítja.

Munkacsoportok, szerepkörök kialakítása modul

Felhasználói csoportok és szerepkörök kialakítása besorolási, rendszerezési és jogosultságkezelési céllal.

Jogosultságkezelés modul

Strukturált jogosultságkezelés és tartalomvédelem a megfelelő hozzáférések kialakításához. Meghatározható, hogy mely felhasználók milyen funkciókat használhatnak, valamint a tartalmak hozzáférése is jogosultsági szinthez köthető.

Vizuális folyamat modul

Folyamatleltár, folyamattérkép készítése.

Feladatok modul

Feladatok hozhatók létre, amihez előre definiált folyamatok kapcsolhatók. A feladatok kioszthatók más felhasználóknak.

Időzítő modul

Lehetővé teszi, hogy a folyamatok és feladatok adott időben fussanak le. Az időzítés mellett a félbeszakadt vagy nem elkezdett folyamatok és feladatok esetén megadható az emlékeztetéso időpontja, gyakorisága is.

Akció modul

Lehetővé teszi, hogy a folyamatok, feladatok ne időzítés alapján jelenjenek meg, hanem bizonyos események - pl. egy másik folyamat befejezésekor - hatására.

Napló modul

A felhasználók adatokkal is elláthatják a rendszert a működés során, amit a rendszer folyamatosan naplóz és később más szolgáltatások számára hozzáférhető formában tárol.

Integráció modul

A rendszer külső rendszerek felé adatokat szolgáltat, illetve adatokat fogad saját API-n keresztül.

Külső felhasználó modul

Lehetőség nyílik külső felhasználók bevonására a rendszerbe. Ez megnyitja az utat bizonyos esetekben az ügyfelek automatikus kezelésére, kiszolgálására.

Online fizetési modul külső felhasználókhoz

A rendszer lehetővé teszi, hogy bizonyos termékeket, szolgáltatásokat a külső felhasználók chatelés közben megrendeljenek és kifizessenek.

Viber modul

Működés a Viber alkalmazáson keresztül.

Facebook Messenger modul

Működés a Facebook Messenger alkalmazáson keresztül.

WhatsApp modul

Működés a WhatsApp alkalmazáson keresztül.

E-mail modul

Működés klasszikus email küldésen keresztül.

Elemzési modul

Működés a Facebook Messenger alkalmazáson keresztül.

Elektronikus kézikönyv

A rendszer kezelésének módja, a funkciók és használatuk részletes leírása.

Képzés

A kézikönyv mindenre választ ad, de a leggyorsabb bevezetést képzéssel biztosítjuk legfeljebb 3 felhasználó erejéig

Platformfüggetlen elérés

A működés teljes egészében webes alapú, a megjelenés a használt eszköz méretéhez idomul. Ennek köszönhetően bármikor és bármilyen eszközről elérhető és kezelhető a rendszer.

Hibabejelentés modul

Amennyiben hibát talál a rendszerben, akkor azonnal jelentheti, hogy a leghamarabb megoldás születhessen a problémára.

Prioritásos támogatás

Támogatás igény esetén prioritást élvez a kérdése vagy kérése, hogy a lehető leggyorsabban megoldódjon a problémája.

Cégünk a
Modern Vállalkozások Programja
minősített szállítója