Folyamatvezérlő rendszer
Webery Workflow Chatbot

A Webery legújabb munkafolyamat vezérlő és támogató rendszere a KKV szektor számára.

Demó igénylése

 

Termék összegző leírása

A cégek óriási mennyiségű tudást halmoznak fel működésük során. Ez a tudás vonatkozhat üzleti, termelési, minőségellenőrzési, oktatási és számos más folyamatra. Sokszor dokumentumok mélyén, nehezen kereshető adatbázisokban találhatók meg ezek az információk. Rosszabb esetben csak a vezetők vagy a rangidős kollégák fejében.

A mai, felgyorsult folyamatok mellett nincs elég idő a kollégák oktatására, a működésben történő változások gyors bevezetésére. A WWC a mindenki zsebében ott lévő mobiltelefonok chat alkalmazásait használja az ismeretek átadására, folyamatok menedzselésére. Nincs szükség újabb platform telepítésére, nincs szükség komplett oktatásra egy-egy új kolléga felvételénél vagy pl. új minőségellenőrzési folyamat bevezetésénél. A chatbot alapú rendszer kérdés-felelet formájában vezeti végig a felhasználót a folyamatokon, interaktív módon. A rendszer alkalmazó cégek megnyithatják a felületet külső felhasználók számára is, így ügyfeleik kezelése is gyorsabbá, automatikussá válhat számos területen. 

 

Webery Workflow Chatbot technikai bemutatása

A Webery Workflow Chatbot termék alapját az open-source Botpress Stack rendszer biztosítja, mely a stabil, biztonságos működés mellett a kiegészítő modulok széles tárházát is biztosítja számunkra új rendszerek készítéséhez és üzemeltetéséhez.

 

Magyarázat Alap csomag Profi csomag Max csomag
Felhasználónkénti egyszeri ár   200 000 Ft + Áfa 200 000 Ft + Áfa 200 000 Ft + Áfa
Felhasználónkénti havidíj   5 900 Ft + Áfa 7 900 Ft + Áfa 9 900 Ft + Áfa
Maximum felhasználók száma   1 - 10 fő 11-50 fő Korlátlan felhasználó

Alap modul

Folyamatok létrehozása, lépések meghatározása, prioritások kialakítása, alapvető interakciók (kérdés-felelet) meghatározása a folyamatok során.

Felhasználó menedzsment modul

Felhasználók hozzáadása, szerkesztése és törlése.

Egyszerű felhasználó-
azonosítás modul

Nincs szükség bejelentkezésre, a rendszer a felhasználót az eszköze alapján azonosítja.

Munkacsoportok, szerepkörök
kialakítása modul

Felhasználói csoportok és szerepkörök kialakítása besorolási, rendszerezési és  jogosultságkezelési céllal.

Jogosultságkezelés modul

Strukturált jogosultságkezelés és tartalomvédelem a megfelelő hozzáférések kialakításához. Meghatározható, hogy mely felhasználók milyen funkciókat használhatnak, valamint a tartalmak hozzáférése is jogosultsági szinthez köthető.

Vizuális folyamat modul Folyamatleltár, folyamattérkép készítése.
Feladatok modul

Feladatok hozhatók létre, amihez előre definiált folyamatok kapcsolhatók. A feladatok kioszthatók más felhasználóknak.

Időzítő modul

Lehetővé teszi, hogy a folyamatok és feladatok adott időben fussanak le. Az időzítés mellett a félbeszakadt vagy nem elkezdett folyamatok és feladatok esetén megadható az emlékeztetéso időpontja, gyakorisága is.
Akció modul

Lehetővé teszi, hogy a folyamatok, feladatok ne időzítés alapján jelenjenek meg, hanem bizonyos események - pl. egy másik folyamat befejezésekor - hatására.

Napló modul A felhasználók adatokkal is elláthatják a rendszert a működés során, amit a rendszer folyamatosan naplóz és később más szolgáltatások számára hozzáférhető formában tárol. x
Integráció modul A rendszer külső rendszerek felé adatokat szolgáltat, illetve adatokat fogad saját API-n keresztül. x x
Külső felhasználó modul Lehetőség nyílik külső felhasználók bevonására a rendszerbe. Ez megnyitja az utat bizonyos esetekben az ügyfelek automatikus kezelésére, kiszolgálására. x x
Online fizetési modul külső felhasználókhoz A rendszer lehetővé teszi, hogy bizonyos termékeket, szolgáltatásokat a külső felhasználók chatelés közben megrendeljenek és kifizessenek. x x
Viber modul Működés a Viber alkalmazáson keresztül.
Facebook Messenger modul Működés a Facebook Messenger alkalmazáson keresztül. x
WhatsApp modul Működés a WhatsApp alkalmazáson keresztül. x x
E-mail modul Működés klasszikus email küldésen keresztül.
Elemzési modul Működés a Facebook Messenger alkalmazáson keresztül. x x
Elektronikus kézikönyv A rendszer kezelésének módja, a funkciók és használatuk részletes leírása.
Képzés A kézikönyv mindenre választ ad, de a leggyorsabb bevezetést képzéssel biztosítjuk legfeljebb 3 felhasználó erejéig x
Platformfüggetlen elérés

A működés teljes egészében webes alapú, a megjelenés a használt eszköz méretéhez idomul. Ennek köszönhetően bármikor és bármilyen eszközről elérhető és kezelhető a rendszer.

Hibabejelentés modul

Amennyiben hibát talál a rendszerben, akkor azonnal jelentheti, hogy a leghamarabb megoldás születhessen a problémára.

Prioritásos támogatás

Támogatás igény esetén prioritást élvez a kérdése vagy kérése, hogy a lehető leggyorsabban megoldódjon a problémája.

x x