A Webery legújabb munkafolyamat vezérlő és támogató rendszere a KKV szektor számára.
A cégek óriási mennyiségű tudást halmoznak fel működésük során. Ez a tudás vonatkozhat üzleti, termelési, minőségellenőrzési, oktatási és számos más folyamatra. Sokszor dokumentumok mélyén, nehezen kereshető adatbázisokban találhatók meg ezek az információk. Rosszabb esetben csak a vezetők vagy a rangidős kollégák fejében.
A mai, felgyorsult folyamatok mellett nincs elég idő a kollégák oktatására, a működésben történő változások gyors bevezetésére. A WWC a mindenki zsebében ott lévő mobiltelefonok chat alkalmazásait használja az ismeretek átadására, folyamatok menedzselésére. Nincs szükség újabb platform telepítésére, nincs szükség komplett oktatásra egy-egy új kolléga felvételénél vagy pl. új minőségellenőrzési folyamat bevezetésénél. A chatbot alapú rendszer kérdés-felelet formájában vezeti végig a felhasználót a folyamatokon, interaktív módon. A rendszer alkalmazó cégek megnyithatják a felületet külső felhasználók számára is, így ügyfeleik kezelése is gyorsabbá, automatikussá válhat számos területen.
A Webery Workflow Chatbot termék alapját az open-source Botpress Stack rendszer biztosítja, mely a stabil, biztonságos működés mellett a kiegészítő modulok széles tárházát is biztosítja számunkra új rendszerek készítéséhez és üzemeltetéséhez.
A rendszer két fő elemből tevődik össze:
Webery Workflow Chatbot Főbb funkciói:
|
Magyarázat | Alap csomag | Profi csomag | Max csomag |
---|---|---|---|---|
Felhasználónkénti egyszeri ár | 200 000 Ft + Áfa | 200 000 Ft + Áfa | 200 000 Ft + Áfa | |
Felhasználónkénti havidíj | 5 900 Ft + Áfa | 7 900 Ft + Áfa | 9 900 Ft + Áfa | |
Maximum felhasználók száma | 1 - 10 fő | 11-50 fő | Korlátlan felhasználó | |
Alap modul |
Folyamatok létrehozása, lépések meghatározása, prioritások kialakítása, alapvető interakciók (kérdés-felelet) meghatározása a folyamatok során. |
✓ | ✓ | ✓ |
Felhasználó menedzsment modul |
Felhasználók hozzáadása, szerkesztése és törlése. |
✓ | ✓ | ✓ |
Egyszerű felhasználó- |
Nincs szükség bejelentkezésre, a rendszer a felhasználót az eszköze alapján azonosítja. |
✓ | ✓ | ✓ |
Munkacsoportok, szerepkörök kialakítása modul |
Felhasználói csoportok és szerepkörök kialakítása besorolási, rendszerezési és jogosultságkezelési céllal. |
✓ | ✓ | ✓ |
Jogosultságkezelés modul |
Strukturált jogosultságkezelés és tartalomvédelem a megfelelő hozzáférések kialakításához. Meghatározható, hogy mely felhasználók milyen funkciókat használhatnak, valamint a tartalmak hozzáférése is jogosultsági szinthez köthető. |
✓ | ✓ | ✓ |
Vizuális folyamat modul | Folyamatleltár, folyamattérkép készítése. | ✓ | ✓ | ✓ |
Feladatok modul |
Feladatok hozhatók létre, amihez előre definiált folyamatok kapcsolhatók. A feladatok kioszthatók más felhasználóknak. |
✓ | ✓ | ✓ |
Időzítő modul |
Lehetővé teszi, hogy a folyamatok és feladatok adott időben fussanak le. Az időzítés mellett a félbeszakadt vagy nem elkezdett folyamatok és feladatok esetén megadható az emlékeztetéso időpontja, gyakorisága is. | ✓ | ✓ | ✓ |
Akció modul |
Lehetővé teszi, hogy a folyamatok, feladatok ne időzítés alapján jelenjenek meg, hanem bizonyos események - pl. egy másik folyamat befejezésekor - hatására. |
✓ | ✓ | ✓ |
Napló modul | A felhasználók adatokkal is elláthatják a rendszert a működés során, amit a rendszer folyamatosan naplóz és később más szolgáltatások számára hozzáférhető formában tárol. | x | ✓ | ✓ |
Integráció modul | A rendszer külső rendszerek felé adatokat szolgáltat, illetve adatokat fogad saját API-n keresztül. | x | x | ✓ |
Külső felhasználó modul | Lehetőség nyílik külső felhasználók bevonására a rendszerbe. Ez megnyitja az utat bizonyos esetekben az ügyfelek automatikus kezelésére, kiszolgálására. | x | x | ✓ |
Online fizetési modul külső felhasználókhoz | A rendszer lehetővé teszi, hogy bizonyos termékeket, szolgáltatásokat a külső felhasználók chatelés közben megrendeljenek és kifizessenek. | x | x | ✓ |
Viber modul | Működés a Viber alkalmazáson keresztül. | ✓ | ✓ | ✓ |
Facebook Messenger modul | Működés a Facebook Messenger alkalmazáson keresztül. | x | ✓ | ✓ |
WhatsApp modul | Működés a WhatsApp alkalmazáson keresztül. | x | x | ✓ |
E-mail modul | Működés klasszikus email küldésen keresztül. | ✓ | ✓ | ✓ |
Elemzési modul | Működés a Facebook Messenger alkalmazáson keresztül. | x | x | ✓ |
Elektronikus kézikönyv | A rendszer kezelésének módja, a funkciók és használatuk részletes leírása. | ✓ | ✓ | ✓ |
Képzés | A kézikönyv mindenre választ ad, de a leggyorsabb bevezetést képzéssel biztosítjuk legfeljebb 3 felhasználó erejéig | x | ✓ | ✓ |
Platformfüggetlen elérés |
A működés teljes egészében webes alapú, a megjelenés a használt eszköz méretéhez idomul. Ennek köszönhetően bármikor és bármilyen eszközről elérhető és kezelhető a rendszer. |
✓ | ✓ | ✓ |
Hibabejelentés modul |
Amennyiben hibát talál a rendszerben, akkor azonnal jelentheti, hogy a leghamarabb megoldás születhessen a problémára. |
✓ | ✓ | ✓ |
Prioritásos támogatás |
Támogatás igény esetén prioritást élvez a kérdése vagy kérése, hogy a lehető leggyorsabban megoldódjon a problémája. |
x | x | ✓ |
Cégünk a Modern Vállalkozások Programja minősített szállítója .